Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Είπαν θα φέρουν χιόνι και στο Σύνταγμα

Το είδα χθες , το θεώρησα κομψό και το ξαναγράφω σαν τίτλο.Η κοπέλα που το έγραψε, δεν ξέρω αν είχε κάτι άλλο στο νου της ,εγώ το πήρα : ακόμα και το χιόνι (απόρροια καιρικών διεργασιών ) μας το φέρνουν.Αυτό ήταν η μια όψη. Η άλλη ήταν ότι προσευχήθηκα  να μαζέψει όλο το πιθανό  χιόνι που θα ρίξει στην Αθήνα και να το φέρει να το ρίξει  στο χωριό μου . Να  αφήσει στην ησυχία τους τους Αθηναίους,γιατί ποιος τους ακούει και ποιος αντέχει την γκρίνια τους. Θα αρχίσουν πάλι να κραυγάζουν το : που είναι το κράτος...Άσε που τα κανάλια τους θα λυσάξουν, προβάλλοντας την αδυναμία της κρατικής μηχανής .
  Δεν μου φτάνει το κρύο ,δεν μου φτάνει  που λιγοστεύουν τα ξύλα κι οι ζωοτροφές , έχω και τους μάρτυρες του Ιεχωβά να θέλουν σώνει και καλά να μου δείξουν την αλήθεια. Βρήκα μια επιστολή χθες  στο χολ που λίγο πολύ μούλεγε πόσο μα πόσο αμόρφωτος είμαι, αφού δεν ασπάζομαι τα πιστεύω τους. Δεν έχουν άλλη δουλειά να κάνουν ή πληρώνονται γι αυτό που κάνουν ; Θα με άφηναν στην ησυχία μου αν γινόμουν μέλος τους ;
Αύριο θα σου στείλω φωτογραφία του κοκκινογκούζη και τα μαυράκια μου. Μια λυκομπουκιά είναι το καθένα τους  

1 σχόλιο:

  1. Τι τα θες βρε απερίσκεπτε Μαρτιάτικα τα χιόνια στο χωριό; Δεν σου φτάνουν όσα έριξε ως τώρα; Δεν είναι καλύτερα να βγει ο ήλιος, να βγει το χορταράκι, να ’χουν πού να παίξουν τα μαυρούλικα, μέχρι ν’ αρχίσουν να το μασουλάνε; Κι αν βρε μπουμπουνάκο (έτσι δεν το λές;) σου κόψει αύριο ο φονιάς ο Καντάφι το πετρέλαιο; Έχω ξύλα θα πεις. Μα αν σου κόψει ο Γιωργάκης το ρευστό; Δεν άκουσες για τους μαφιόζους της Moody's; Άσε να του πνίξει το χιόνι στην πρωτεύουσα, μπας και δεν ξαναπατήσουν κατά δω τα κ…παιδα του ΔΝΤ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή