Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Άσπρα ρούχα -μαύρα ρούχα

Το άσπρα ρούχα , μαύρα ρούχα του Ξυδάκη , μου στοίχισε πολύ,αλλά θα επιμένω ότι η ζωή είναι άσπρα ρούχα-μαύρα ρούχα.Δυο χρώματα υπάρχουν το άσπρο και το μαύρο.Όλα τα άλλα είναι αποχρώσεις.
Τέλος πάντων. Σήμερα γέννησε η Μαυρούλα η πιο μικρή κατσίκα της παρέας, η κατά κόσμον Στέλλα (Μην είμαστε και υπερβολικοί  Στέλλα , μόνο εγώ κι η Κωνσταντίνα την φωνάζουμε, απ τους ελάχιστους που γνωρίζουν την ύπαρξη της ). Γέννησε το βλαστάρι μου κι έκαμε και δυο . Κατάμαυρα τα ζωάκια με μια σφραγίδα άσπρο , ανάμεσα στα μάτια, εκεί ακριβώς όπου θα ήταν το τρίτο μας μάτι,,   άμα είχαμε .Όταν άρχισαν οι οδύνες της , ήθελα να χαθώ.Όταν τα είδα, ήθελα να τα φιλήσω.Θα πάω, κλείνοντας , να τα ξαναδώ.Το σημαντικότερο ήταν αυτό .Θα σου πω και  για την τρελογιαννούλα . Μου έκλεισε ραντεβού από εψές το βράδυ για τσίπουρο  και σήμερα πήγα και την βρήκα στο καφενείο  να αγορεύει για την οικονομία  σε μια ομάδα από άνδρες που την κοιτούσαν σαν χάνοι. Μα τόσο χάνοι γίνονται οι άνδρες όταν τους μιλάει μια γυναίκα ;Κρεμάστηκε απ τον λαιμό μου και με φίλησε. Αιιιιι! σε ξέχασα τελείως μου είπε. Προφασίστηκα κάποια επείγουσα ανάγκη μου κι έφυγα. Στις δυο το μεσημέρι με τηλεφώνησε . Άκου κουβέντα: Γιατί έφυγες ρε χαμένο, σε λίγο τέλειωσα . Οι άνθρωποι ήθελαν να μάθουν για την οικονομία, τι έπρεπε να τους αφήσω στραβούς ;
 υ.γ 1 Η ώρα που βγαίνει δήθεν το δελτίο μου δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.Θα το διορθώσω στο μέλλον
υ.γ 2 Η Βιβλιοθήκη της ταπετσαρίας μου , δεν είναι η δική μου . κι αυτό θα το διορθώσω
Καληνύχτα

1 σχόλιο:

  1. Η ζωή τρελοκαίσαρα δεν είναι άσπρο-μαύρο, η ζωή είναι χρώμα και άρωμα. Μη σε παρασύρουν τα νεογέννητα ασπρόμαυρα. Για δες τον αμανίτη, για δες τον καφετιούλη, για δες την τρελογιαννούλα.. Και κάτσε ακόμα, κάτσε να κάμει ξαστεριά, κάτσε να λιώσουνε τα χιόνια
    και τα κρούσταλλα...
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή